Гарантії

Згідно частини 3 статті 7 Закону України "Про захист прав споживачів", на сезонні товари, наприклад – взуття, гарантійний термін (строк) обчислюється з початку відповідного сезону, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Додатком №1 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. № 172 встановлено перелік сезонних товарів, гарантійні терміни за якими обчислюються з початку відповідного сезону, наприклад - взуття:

  • зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня;
  • весняно-осіннього асортименту - з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада;
  • літнього асортименту - з 15 травня по 15 вересня.
Гарантії на взуття не поширюються:
  • При порушенні покупцем порядку експлуатації взуття, догляду, зберігання і при наявності механічних пошкоджень (опіки, порізи, здири, проколи);
  • При умові порушення використання взуття з порушенням сезонності (наприклад, демі черевики можуть бути не приданті для експлуатації під час морозу та снігу)
  • При деформації взуття внаслідок неправильного носіння, сушіння, а також дій хімічних та інших речовин;
  • На деталі, які вимагають дрібного ремонту: шнурки, устілка, фурнітура, набійки (оскільки вони є змінними).

Виробник залишає за собою право на проведення експертизи протягом 14 діб з моменту отримання повернення взуття з дефектом.

Повідомляємо, що зміна кольору натуральної шкіри при потраплянні на неї води не вважається дефектом виробництва.

Якщо ви вирішили придбати взуття з темною підкладкою (чорна, бордова, червона і т.д.), то будьте готові до того, що під дією вологи та поту підкладка може фарбуватись.

Положення відіносно Гарантійних/Не гарантійних випадків:

Згідно «Рекомендацій відносно визначення характеру дефекта взуття та умов його експлуатації» затверджені Указом Міністерства економіки та питань європейської інтеграції України, Міністерства промислової політики України від 17.10.2002 №291/457

Пункт №1 – Перелік дефектів, які можуть бути усунені шляхом РЕМОНТУ

1. Відрив або пошкодження декоративного ранту підошви

2. Розрив швів

3. Відрив декоративних елементів, пошкодження аксесуарів, блискавок або бігунків, металевих люверсів, стоперів у тч на шнурках

4. Перелом, відрив підошв або підборів

5. Зношеність або дефекти підкладки та устілки

Пункт №2 – Перелік дефектів, які не дають права клієнту виставляти претензії продавцю, оскільки ці дефекти виникли внаслідок порушення правил догляду та експлуатації

1. Механічні ушкодження (порізи, сколи, подряпини, проколи)

2. Деформація внаслідок неправильного носіння, сушіння, а також дії хімічних та інших речовин

3. Линяння кольорових шкіряних підкладів, якщо в них використані натуральні барвники

4. Ремонт (гарантія не розповсюджується на взуття, яке було власноручно ремонтувалося, без погодження з виробником)